15 december

Imorgon är det fredag, heheh.

Sitter i sängen och myser i mjukisdressen. Imorgon är det äntligen helg och känns verkligen som denna vecka gått väldigt segt framåt. I helgen har jag mycket saker framför som jag ska göra. Plugga historia, skala träd (don't ask) städa mitt hemska rum och hitta på en bra idé för maskeradhoppningen.

Nu ska jag plugga mer spanska innan jag somnar, har inte plcokat fram kläder till imorgon och vägrar lämna sängen nu så får bli att gå upp tidigare imorgonbitti!

Receptet för lakrisknäck är bara att man tillsätter turkiskpeppar (som man mosat sönder) i knäck såsen/smeten.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv: Japp ska testa allt sen och berätta om det var bra /dåligt :)

2011-12-16 @ 13:47:09
URL: http://rebeccaaxlunds.blogg.se/
Postat av: Mathilda

sv: sorry missade det, men tack så jättemkt för tipset :D

2011-12-17 @ 22:11:31
URL: http://ttthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0