julhandlat




Hej vänner!
Haft en hektisk dag i visby. Började med adelsgatan och upp mot österport. Fick med mig Julklappar till mig och tillslut en sista till pappa innan vi åkte hem.

Ändra direkt till mysdressen när jag kom innanför dörren. Nu har vi klättgranen och ska slå in de sista julklapparna. Finns ingen julfeeling alls här på ön men kommer inte kunna somna ikväll för imorgon är det ju julafton trots allt.

Förut skrev jag att jag hade hittat en nyårs klänning. Men det är osäkert att den kommer hem i tid så idag hittade jag en fin för 179 kr!!! Otroligt värt att köpa den för det billiga. Ingen speciell klänning men får pynta upp den med massa smycken. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: neli

god jul fina du =)

2011-12-23 @ 20:13:52
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Men gud va trevligt, är du från gotland?

2011-12-27 @ 00:05:26
URL: http://nathaliejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0