29 augusti

Hejhej! 
 
Har haft en bra dag inne i stan med klassen. Började dagen med att köpa en jacka som jag tittat på länge, mumma + happy = fattig + fortfarande happy. Sedan vart det PizzaHut till lunch, satt bra i min mage som inte ens fått frukost.  Sedan började en lång promenad i sommarvärmen, alla hade höstkläder på sig och det var strålade sol och 20+ ute. Smarta människor.
 
Kom tillslut fram till Filmhuset med hjälp av buss, tur det. Frontade och fick sitta på frontrow, kommer bli kändis! (pinsamt, satt näst längst ut på kanten i mörkret) Iallafall var det helt ok show med den där olle, klart värt när man kliver ut studion och får en goooodiebag.
 
Nu är jag trött tjej, ska ta en kalldusch, hoppa i mjukiskläder och mysa på rummet i min ensamhet tills jag somnar.  Imorgon går jag 8-13, alltså rätt ok dag! Då ska jag hem och plugga faktiskt, om inget annat roligt händer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0