A man from argentina

hej på er! Kommer aldrig klara av att sluta skriva här, kommer alltid tillbaks hit. 
 
Skolan började i måndags, allt har gått riktigt bra så hoppas att det rullar på såhär nu. Alla dagar känns helt ok och vi har löst alla problem med schema och lärare. 
 
Idag slutade vi 13.15, tog bussen till centrum med Emma, åt på subway och sen gick vi hem till mig med godispåse och latade oss i soffan tills middagen var klar. Riktigt skön dag! 
 
Imorgon är det redan fredag, sovmorgon och 3 lektioner är riktigt najs. Dessutom kommer Marika hit imorgon som inte kan göra helgen bättre. Hela helgen kommer spenderas i stallet. På lördag är det invigning för våran nya ridstig och jag ska vara med och "tävla" mot cyklarna som vi delar stigen med. Måste rida och bada ponnyn också. Sedan är det tävling hela söndag och stalljobbar dessutom. Måste vara i stallet 06.00 om jag ska klara allt så hela lördag kväll är mina planer förstörda :( Hate this feeling.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0