barnridning hela dagen

Hej på er! Att gå från att göra ingenting på en dag och haft fullt upp nästa dag har tagit på krafterna faktiskt. Kom ner till hamnen vid 11 men började inte med barnridningen förän 12. Då hade vi kunder nästan jämt men vid 14 blev det rätt dött. När jag kom till stallet red jag Gulan vilket gick helt ok men fick verkligen jätte ont i svanken, konstigt men beror på att jag stått hela dagen. Kom hem till middag och har haft mys med familjen framför så mycket bättre. Känner att jag är på bättringvägen nu men imorgon ska vi vara på banantorget med barnridningen igen så får se hur jag känner mig imorgon. 
 
Ska upp vid 9 imorgon igen så ska krypa ner i sängen straxt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0