black to red

Hej på er! Hade en rätt skön dag i skolan vilket gick åt att sitta vid datorn och se på film för det mesta. Sista lektionen hade vi julavslutning med juklapps byte. Fick med mig polkapinnar och hundgodis  (som becca fick men ajax vart mer glad över) hem. Kom hem och gjorde omelett och satte på en film. Hade varit bättre om jag hade pluggat men nej, finns ingen ork. Nu ska jag straxt byta om till stallkläder och rida sista lektionen för året. Tror det står hopping på schemat. 
 
När jag kommer hem blir det spanskaplugg tills jag ska sova. Anmälde mig till matte 1b provet idag också, ska sitta i 4 timmar och skriva. Tror det kommer gå åt helvete faktiskt men har lovet på mig att plugga. Sedan har jag engelska prov på torsdag kl 16. Sista biten in nu. Ska även försöka hinna med gymmet imorgon! Äntligen frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0