lite lugnare

Sådär! Känner mig lite bättre redan och nu har jag fått lite gjort. Städat rummet, sett julkalendern, tagit kort på min shopping och nu ska jag äta och försöka plugga lite spanska som jag tydligen har prov på snart. 
 
Vid 17 kommer pappa hem och han ska köra mig till stallet. Ska ta med mig en massa saker så som shoppingen och blommor och ska ju rida också. Hoppas på att få rida min polle och inte någon annan ridskole ponny. 
 
Tänkte berätta lite om jobbet i globen. Som sagt så tog "vi" hand om blommorna. Banan ska pyntas med massa blommor, dom ska stå si och så, dom ska vattnas, bäras in och ut och fixas. Vi fick ju sitta runt banan när vi ville men när det väl kom till hinderbygge så var det snabbapuckar som gällde. Vi var indelade i grupper som hade ansvar över olika hinder. Var även tomtar på varje avslutningsshow!
 
Vid långa delar som dressyren (2 timmar) så gick vi på mässan. Bästa höjdpukten var endå Patrik Kittels clinic, så himla inspirerande!
 
Photo: GLOOOOBEN :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0