Lucia

Hej!  
 
Efter skolan kom min syster och hämtade upp mig och vi åkte ner till centrum. Hittade tyvärr inte det jag letade efter så vi tittade lite i butikerna och efter det så åkte vi hem och gjorde scones. Vid 18 så gick jag ner till Kyrkan och såg på Lucia firandet, alla var jätte fina och det var så mysig julstämning. Gick hem i kylan och hann knappt landa i soffan innan jag skulle ut med hunden igen. 
 
Imorgon har vi litet lucia firande i skolan, funderar på att ta sovmorgon eller se på det. Är så mysigt med Lucia firande på morgonen. På kvällen så ska vi rida runt centrum med hästarna, jag ska köra sist i ledet som alla andra år. Jag och min fina Donna! 
 
Förra året var vi änglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0