tisdag

Verkligen slappa dagar nu innan lovet, trodde det skulle vara en jävla stress men nej. Gjorde spanska provet på 20 min idag. Hade tänkt att gymma men kände att julklapps shopping var ett bättre alternativ så jag och Emma åkte till centrum. Hittade en julklapp iallafall, som var jävligt dyr. Emma hängde hemma hos mig en stund, åt middag och städade mitt rum innan hon tog bussen hem. 
 
Just nu har jag så stort shoppingsug så jag håller på att smälla av. Det enda jag gör är att kolla kläder och annat skit hela dagarna. Tur att det är ett nelly paket som ska hämtas ut imorgon med nyårsklänningar. Hoppas någon passar! I januari får jag shoppa lite inför mexico resan iallafall, vill ha en ny bikini innan jag åker och någon fin topp, och en klänning...
 
Nu ska jag fixa på min samhällsuppgift lite innan jag ska blunda. Hörs senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0