1 juli

försökte blogga igår men fick inte fram några ord.
 
Igår så började kvällen hos några av familjens vänner som hade sommarfest, tillslut drog jag och rebecca till jossan istället. Alla tjejer var samlade och det var hur skönt som helst och träffa alla igen. Hade verligen jätte roligt. Tillslut så kom vi iväg och fick kämpa lite för det men drog nästan direkt hem. 3e dagen min kväll slutar med huvudvärk, så var verkligen inte på något bra humör längre. Men det kommer fler kvällar! Kom väl hem vid 2 tiden och somnade efter en stund.
 
Vaknade imorse av att det var jordgubbar och glass till frukost, bra start på dagen! Har suttit nu och kollat lite bloggar osv. Nu ska jag försöka ta tag i lite saker som jag skutit upp på en stund. Söndags ångasten börjar komma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0