22 juli

hejhej! 
 
Kan väl börja med att jag hade sjukt rolig kväll igår tillsammans med väldigt skönt gäng, har aldrig skrattat så mycket på samma kväll! Var vakna långt in på nya dygnet och slutade med att halva gänget gick och sov och resten stannade uppe och spelade kort till min syster kom hem efter 04.
 
Var sjukt segt imorse för det gick knappast att sova i värmen, tillslut gick jag och sov i källaren en stund innan jag gick upp till soffan där grabbarna vaknat och sedan vaknade allt fler och vi satte oss och åt.  
 
Sedan åkte vi till stallet och tog hem hästarna från betet och nu sitter jag äntligen i soffan men inte alls städat det jag skulle gjort men ska straxt ta itu med det! Nu är det bara 3 dagar kvar tills lönen kommer och massor med planer planeras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0