lördag

Har inte tänkt på att blogga alls, men nu när jag endå sitter här kan jag ju skriva lite.
 
Kusin åkte hem i torsdags och dom kom emma hit, senare kom resten av tjejerna och vi åt glass och jordgubbar, pratade och lyssnade på musik. Dom drog förutom emma som varit inneboende. igår vaknade vi vid 11.00 och kom iväg snabbt till stallet, haha (på moppen) På kvällen drog vi ner till hamnen och spelade minigolf och hade kul. Somnade med josefin och emma efter lite nattmat.
 
Gav iväg mig till stallet i rätt bra tid imorse. Var mysigt att vara i stallet och borsta på min fina häst och konstigt nog gick ridningen väldigt bra. Jobbade igenom problemet och löste dom riktigt till en viss del. Nu är jag hemma efter lite arbete i stallet. Ska vila lite, sätta igång och städa och äta. Får massa sällskap här ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0