SEMESTER!

Hej på er! Ligger äntligen i sängen och min semester har börjat! Sommarlov here i come.
 
Finns en del att fixa innan vi åker på tisdag. Första är att fixa min klädeshängare som föll i marken inatt och jag hoppade ur sängen av skräck, fyfan. Sen måste jag packa väskan, ladda ner filmer osv. Så sjukt glad av att få åka iväg här ifrån och göra massor andra saker med familjen. Slippa tänka på ondöiga saker och titta på fina hästar, hästprylar, shoppa och kolla teater.
 
Nu ska jag snart fixa middag, svin hungrig. Tjejerna ska festa ikväl men jag är faktiskt helt slutkörd och måste fixa dessa saker. Försökte sova på jobbet men det var inte långa minuter man kunde slappna av. Som tur fick jag åka hem tidigare då allt arbete var slutfört.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0