söndagkväll

har spenderat dagen i soffan hela dagen. Känner mig jämnt så himla konstig och har ingen energi i kroppen alls. All vila gör mig bara rastlös men orkar ju inte göra något vettigare.
 
Blev pizza till middag då vi insåg att gasolen till grillen var slut, haha. Jag och mamma bara skrattade för vi hade pratat om det tidigare idag (att äta pizza till middag) men tydligen skulle vi grilla enligt dom andra två i familjen. Nu satte mamma igång kaffet så något händer iallafall.
 
Ska försöka packa lite ikväll så jag kan sola hela förmiddagen imorgon innan vi ska åka iväg och göra lite saker (!!!)
Känner mig rik men kommer bli fattig lika fort som jag får lönen, snälla kan det bli den 25.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0