6 oktober

Godmorgon, skönt med sovmorgon men hade ställt klockan på 7 bara för att se 90210 innan jag skulle åka till skolan, ångrade mig snabbt och ändrade klockan till 8 men slutade med att jag hoppade in i duschen vid 7.20 och satte mig framför 90210 iallafall.
 
Nu är jag klar för skolan och det är rätt kort men långsam dag idag. Hoppas den går fort iallafall. Just nu sitter jag iallafall och läser massor med träningsbloggar, hittade några av bra igår och är helt fast. Eftersom gymmet gäller idag så är jag faktiskt sjukt taggad till det nu!
 
Idag blir det inget stall iallafall men måste försöka hitta täcke jag kan köpa då min lille ponnys täcke är snart helt upprivet och det var genomblött igår. Hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0