Lång dag

Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag. Bussen gick 07.30 och vi var inne vid 09 direkt. Hittade inte först vart vi skulle men tillslut kom vi rätt. 
 
Eftersom vi var lite sena så fick vi liten rundvisning och sedan sattes vi igång med arbete, fixade krukor/blommor, fixat julgranar och annat smått. Var inte alls så jobbigt som jag förväntat mig och som dom sa idag så var detta en "skit" dag med arbete, sedan är det rätt enkelarbete resten av dagarna och undra hur lätt det är när dagens jobb var plättlätt. 
 
Imorgon är det skola, får se hur det blir då jag ska dit och ha matte och sedan hål på 2 timmar för sedan ha spanska, inte så värt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0