måndag

Tror ingen är glad över att skolan börjat igen. Att gå 8-16 i skolan en måndag efter ett lov är nog inte det roligaste heller och att dessutom gå till stallet direkt efter är nog inte heller så roligt. Men vilken tur att rida är något som man alltid orkar och tycker är kul.
 
Kom hem för någon timme sedan och fick i mig mat direkt och nu har jag precis druckit upp kaffet. Ska bara mysa framför tvn resten av kvällen för det är jag värd. Funderar på att unna mig lite glass men förtjänar jag det verkligen? 
Håller iallafall på att ladda ner massa gossip girl avsnitt, följde det konstant förra året tills ja jag upp av förvirring så nu ska jag försöka igen där jag slutade.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0