när alla säger nej ska jag säga ja

Måndagar är otroligt jobbiga men idag var ett undantag. Allt flöt på och vi hade ingen engelska och vi skulle inte ha natur eftersom vi skulle in till stan med fotogruppen. Allt gick fort så vi var redan hemma vid 17.30
 
Är påväg in i vinterdeppen känner jag. Det är mörk redan vid 16, man somnar på soffan jämt, powernaps efter powernaps.. För idag somnade jag i soffan när jag kom hem, igår också. Det slutar med att man somnar sent och är dötrött när man vaknar. 
 
Imorgon har vi sovmorgon men ska ställa klockan tidigt och ladda ner 90210, gå ut med hunden och när jag kommer hem blir det frukostmys framför 90210. tisdagar ♥ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0