onsdag

Vart inget gym idag, var alldeles för seg efter spanskan och vi har så sjukt mycket i skolan just nu så finns ingen tid. Men imorgon ska vi dit för då slutar vi tidigt.
 
Just nu sitter jag i soffan, efter middagen läste jag lite i svenskaboken och efter en stund åkte jag och mamma till stallet en snabbis för att testa mitt nya täcke på gulan och även anmäla mig till hopptävlingen på söndag men självklart var vi där rätt länge än en snabbis.. Kom tillslut hem och försökte med matten innan jag gav upp. Har redan sagt hej till mitt feta F.
 
Iallafall så är jag i djugeln efter en nyårsklänning och förhoppningsvis kommer jag och mamma iväg i helgen till skärholmen eller något. Svårt att hitta tid.. Nu ska jag plugga litteratur eftersom jag aldrig gjorde det igår...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0