panik

Latjo lajban! Jag är sjuk i huvudet, för jag sitter och lyssnar på musik från Nicke och Nilla/Mojje, pinsamt nog kan man de mesta i texterna också. 
 
Iallafall så har jag fått lite gjort idag iallafall. Hoppas på att jobba hårt imorgon på matten så jag börjar förstå något innan provet på torsdag. Ska straxt lägga mig och läsa ut svenska boken. Dessutom har det varit julafton för mig idag eller något för jag hade både fått jacka (som dock ska skickas tillbaks) ett täcke till fina ponnyn, ett par shorts och annat smått. Men imorgon är det min systers födelsedag så då får hon ta all uppmärksamhet. 
 
Så nu måste jag hitta en vinterjacka innan det blir riktigt kallt för då får skidjackan åka på.. Och en nyårsklänning måste jag och finna.. Men sådan som jag är så blir jag aldrig nöjd utan måste hitta det jag ser framför mig, så lär nog ta ett tag.
 
Imorgon börjar jag 10 men tänkte gå upp tidigt för att duscha, städa rum, se 90210 och plugga lite. Måste vinna tid handlar det om. För efter skolan blir det gymmet och pumpa som gäller, riktigt taggad!
 
Min fina kille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0