fredagsmys

Idag gick skoldagen så otroligt seg. Vart en tur till centrum efter skolan också och köpte världens bästa lack som gör naglarna matta, jag är kär ♥
 
Nu sitter jag i soffan och myser, kaffet är straxt klart. Ska sätta mig och plugga lite dressyrprogram senare, eftersom det är tävling imorgon och jag måste kunna det. Kravet på mig själv är att komma igenom det felfritt, alltså inga felridningar, tänker inte bry mig mycket om hur han går osv. 
 
Så imorgon blir det gymmet 10-11 och sen hem och äta lunch innan jag åker till stallet. Blir massa fix innan tävlingen börjar eftersom jag sitter funktionär första klassen och rider resten. Sen blir det mys hos jossan på kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0