Laddar om

Sådär, nu är jag hemma. Kom hem vid 19 tiden och åt thaimat med pappa, mamma är sjuk så hon har legat på rummet hela dagen. Vill verkligen inte få influensan nu när det är final och allt. Så tyvärr kan hon inte åka med imorgon.
 
Iallafall så var jag felfri runt banan idag, inge märkvärdigt sådär. Hände dock lite andra dramatiska grejer men sånt händer. Bara hålla tummarna att lilla palle kan rida imorgon. Efter tävlingen så var jag kvar och fixade min ponny. Knoppade, badade, packa och finputsa både utrustning och ponny. Nu står han nog och sover sött :D
 
Klockan står på 05.00 egentligen 06.00 men man stället ju tillbaks klockan inatt så vi får ju sova en timme extra. Tävlinge ligger bara 40 min härifrån men självklart ska våran första ryttare rida redan som andra start så vi får åka riktigt tidigt. 
 
Men nu ska jag se på en film och sova. Hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0