paus i pluggandet

Hej på er! Vaknade upp imorse med hemsk magkatarr, fyfan vad jag inte saknat det alls. Välkomnen tillbaks! Tog dock en tablett och hoppades på det bästa. Späningshuvudvärken tog över när jag kom till skolan istället och när jag kom hem vid 13 och fick i mig kaffe försvann det men då kom magkatarren tillbaks. Kul dag heller hur?
 
Jag och Amanda tog bilen och åkte en sväng, fotade lite bilder och sprang in i lite butiker. Kom hem och hetsade i mig mat och kaffe så amanda kunde köra mig till stallet. När jag väl kommer fram inser jag att klockan inte alls är 16.30 utan 15.30! Så fick slösa en timme genom att kolla på andra ryttare och springa runt i stallet. Fick även inte rida min gula ponny utan först skulle jag rida spirit (största hästen i stallet) dessutom var det hoppning men tillslut fick jag byta till tokiga julia. Sjukt rolig ponny!
 
När jag kom hem så skrev Katre till mig om en sjukt rolig grej, vet att du läser det här och fyfan vad kul vi kommer ha om det går hela vägen! 
 
Nu ska jag fixa min fotoinlämning tills den blir klar så jag kan hoppa in i duschen. Ska även åka en halvtimme tidigare än vanligt till skolan imorgon...
 
 
Sjukt sugen på tävling, vilken tur att det är två dagar i rad i helgen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0