tisdag

Hejhej! Mitt huvud är otroligt seg idag, hela dagen har varit seg. Sett på en efterbliven film, planerat film och filmat. Efter denna tråkiga filmdag så tog jag och jossan oss till gymmet, gick och cyklade. Hade inte lust med styrke maskinerna utan ville bara död mina ben helt enkelt. 
 
Sen åkte jag och mamma till sorunda hästbutik och shoppade. Det kommer upp på bild i hästbloggen imorgon. Kom hem och åt direkt. Hamande i soffan med glass och åt klart nya avsnittet av 90210 som jag bara hann se halva av imorse. Fan vad jag längtar till nästa vecka nu. 
 
wey imorgon är det min födelsedag, är dessutom ledig från skolan hela dagen imorgon. Men våran grupp ska filma på annan plats så det kommer bli skoj! Ska försöka gå ner på centrum innan, beror på hur länge jag sover. Sen är det ridning på kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0