första dagen på gymmet

Sitter i soffan, med träningskläderna på fortfarande. Var på gymmet första gången idag sen i våras. Var så skönt med det hände en sjuk grej så jag kommer aldrig våga gå dit ensam iallafall! usch. 
 
Straxt ska jag fixa lite saker innan jag kan lägga mig i sängen och se film. Sista sovmorgonen på fredagar imorgon, sen sätts en ny lektion in där och då har jag bara två dagar kvar med sovmorgon. Ledsen man blir.. 
 
I helgen är det full rulle, imorgon ska vi först se fotboll på kvarnängen, Tävling på lördag samt fix inför söndagens tävling och möte med ungdomarna på klubben. Och söndag blir det allsvenskan tävling hela dagen, sjukt taggad! Även om jag fått bytt häst så tror jag att det kommer gå helt ok! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0