fredag

Hejhej! Känns verkligen inte som fredag, glömmer bort dagarna på lovet..

Vaknade vid 10 och åkte efter någon timme till stallet och red. Min häst är underbar ♥ Var i stallet rätt länge tills jag kom hem.

Har väl haft ren tur idag antar jag. Vakande till nils karlsson pyssling. Nykokat kaffe när jag kom ner. Sköna polare i stallet som gör det lite roligare att vara där. Fixat klart allt för nyår. Och när jag kom hem ligger min nyårs klänning kommen och fick först lite ryck om vilken klänning jag ska ha. Men det bestämmer jag imorgon när det är dax. Men nu är iallafall allt klart.

Imorgon blir en väldigt jobbig dag då det blir stress mellan lugnet.. Men har planerat hur allt ska gå till, tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0