jul i stan

Bara några timmar kvar tills det är julafton. Just nu längtar jag ihjäl mig till julklapps öppningen. Tänk att julklappar kan göra en människa så glad. Just nu finns det massor av julklappar under granen. Hoppas att massor är till mig men jag vet att den största kommer i mitten av januari då den blev special beställd till speciella fanny.. Har knappt önskat mig något så får se vad det blir för överaskningar för mig. Hoppas det alltid blir något man vill ha. Annars är det surt!

Vid middag idag bestämde vi att det blir gemensam frukost vid bordet 08.00 Inge soffan här inte. Sen blir det väl massa fix innan farbror och farmor kommer in vid 12.00 I år firar vi jul första gången inne i vårat hus. Syster och jag har bestämt samma outfit.. Sådär snyggt!

Vet inte alls hur uppdateringen imorgon men det slutar väl endå med att man sitter framför tangenterna. Ikväll är det uppsittar kväll med film för mig. Kommer ju inte kunna somna och har laddat ner massor med filmer jag kan se. Hoppas att syster kan klippa mig en snabbis snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0