21 december

Idag börjar första jullovsdagen. Egentligen hade våran skola avslutning idag men våran klass behövde inte gå så jag fick en behövlig sovmorgon. Känns inte ens som lov tycker jag, julen är så jävla stressig. 
 
Gårdagen gick väldigt segt. Kom till skolan och hade vanliga lektioner, på idrotten så mådde jag inte så bra så jag fick sätta mig åt sidan och se på när alla andra hade kul. Gick tillbaks till skolan för att göra prov men jag orkade inte vänta och mådde så jävla dåligt efter idrotten så jag åkte hem till soffan. Senare på kvällen åkte jag och mamma till Basse och jag red i ridhuset. Blev jävligt svettig så kroppen arbetade på bra.
 
Ska försöka få tag på min mamma nu och se hur jag ska göra idag. Måste till stallet vid 14 och rida, sedan hem och gå på ryttargala med ridskolan. 
 
Mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0