2012-11-07

Sitter hemma i soffan som vanlig alla dessa dagar. Ska straxt ta ut hunden på en kort promenad innan jag går och sover, mobilen ska bara ladda lite först. Annars så har jag hjälpt syrran med att färga hennes hår och har även beställt en vinterjacka, får se hur den sitter när den kommer hem. Beställde den från nelly och tro den kommer komma i början av nästa vecka. 
 
Imorgon slutar vi som vanligt 13.15 och jag och rebecca drar mot gymmet direkt. Det är alltid så tyst och skönt där på torsdagar så vi ska nog pumpa på hårt. Som vanligt har jag suttit hela dagen och läst massa med träningsbloggar, hittat ett par riktigt bra och peppande. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0