Klubbtävling

Hej! Myser i soffan just nu och inväntar solsidan. Som vanligt varje söndag.
 
Igår var vi tjejer hos Rebecca utom sofie. Åt godis, kollade på datorn och hade bara allmänt trevligt. Fick skjuss hem av emmas pappa. Var rätt trött imorse när jag vaknade så snoozade några gånger innan jag kom upp. Åkte till stallet 08.30 och börja fixa. Min runda slutade på 2a hindret redan, insåg rätt snabbt att jag ska fan inte hoppa, jag ska rida dressyr. Känslan var dock super på framhoppningen. Men Felicia red super och kom på en 3e plats, Grattis till henne!
 
Imorgon är det skola igen, på sista lektionen ska vi in till stan. Kommer bli en lång dag och jag missar ridningen igen, gjorde det förra måndagen också. Ska läsa ut två böcker innan helgen så har något att göra alla mina lediga minutrar jag får denna vecka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0