lördag kväll

Jobbade sten hårt hela dagen. Tycker det gick rätt fort men morgonen är alltid värst sen flyter ju allt på.
 
Struntade att rida gulan för min träningsvärk var inte rolig och fick aldrig riktigt med tid så han fick en hel vilo dag, lika bra när han skulle gå pass imorgon.
 
Kom hem vid 18 och landade i soffan direkt med mjukiskläder. Syrran har massor vänner från stan här så dom har tagit upp hela köket så jag fick äta middag i soffan men det är inget mig emot. Fått riktigt bra service här av dom också.
 
Imorgon är det söndag och jag hoppas på att träningsvärken är över. Ska vakna i tid och göra en massa nytta. Läsa böcker och plugga lite litteratur nu när svenska läraren fått upp ögonen på mig lite. Man blir ju så glad av det så man måste ju hålla igång. 
 
Nu ska jag kolla vidare på ett GG avsnitt innan jag hittar på något annat. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0