Morgon

Godmorgon! Veckan rullar på ovanligt fort. Snart är det lördag och SHM, blir bara mer och mer taggad för varje dag! Kommer vara ensam hemma hela helgen så får se hur jag klarar mig med stallet osv. Men becca har lovat att sova hos mig så helt ensam blir jag inte! Hoppade över matten nu på morgonen och tog en promenad med hunden istället. Vart inte så långt då jag frös som en idiot. Har lång dag i skolan men får se hur lång den egentligen kommer kännas då vi ska fika en massa, jag skulle egentligen bakat men hann verkligen inte. Ikväll ska jag rida, så efter skolan åker jag hem och läser ut böckerna jag har här hemma (kom en lång bit igår faktiskt) sen vid 17 så åker jag mot stallet, rätt taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0