24 oktober

Hej på er! Förlåt för sämst uppdatering typ men det är så mycket som pågår runt om mig. 
 
Idag satt vi framför datorn hela skoldagen som vi alltid gör på onsdagar och avslutade med spanskaprov som jag subbade helt totalt, annars blir jag överlycklig. Men det lär nog inte hända. 
 
Åkte hem vid 14 och fixade ordning på rummet samtidigt som jag kollade på svenska hollywood fruar som jag missade igår. Vid 16 kom vi äntligen iväg till stallet, jag och Katre började jakten på täcken som skulle passa våra ponnysar. Tillslut hittade vi några passande så nu blir det fina inför vintern. Skönaste på hela jorden typ.
 
Imorgon har vi rätt kort dag, ska försöka pumpa ordentligt på idrotten eftersom jag inte gymmat på 2 veckor snart... Sen ska jag hem tills jag ska ta mig till stallet och fixa inför tävlingen i helgen som jag är ansvarig över. 
 
Känns som klockan ska vara mer än vad den är. Men jag börjar tidigt imorgon så ska nog försöka sova redan. Behövligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0