sängen

Myser i sängen efter en skön lång varm dusch. Trodde inte det skulle vara så skönt men fy vad skönt det var!
 
Har haft en riktig otursdag, och då menar jag inte någon liten grej som hänt utan inget har gått som jag velat helt enkelt. Tävlingen gick skit, dock ska gå jag gå på tanken och känslan. Men vad har man att säga till om när oturen ligger i hela dagen och man hoppas att man kan skulle allt på det.
 
Iallafall ska jag sätta på mig kläder och äta lite innan jag går mot jossan. Blir en myskväll, men proppade i mig rätt mycket godis i stallet så det är stopp för idag nu. Imorgon står det fotografering i stallet på G. Bra väder ska det bjudas på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0