bra helg - resfeber

Hej! Jag har haft en jättebra helg, därav uppdateringen.
 
I fredags gick jag till stallet direkt efter skolan och red på utebanan. Åkte hem och åt thai med familjen + Amanda och Stefan. Resten av kvällen spenderades i Amandas och Stefan lägenhet där vi åt massa gott och såg på hästhoppning. Lördag var jag i stallet och red två hästar, två uteritter och det var rätt mysigt dock inte när det gick i 180km/h men kul var det iallafall!
 
Hela dagen idag har jag varit i stallet, hjälpt till med klubbtävlingen. Stått på banan, fotat, knoppat, ridit sagoponny och annat. Kan bara säga att jag trivs så jävla bra med att vara i stallet. Finns ingenstans jag vill vara än där. Man kan vara sig själv och det spelar ingen roll vilken ålder man har, alla är med varann. Bästa stället i världen!
 
Och nu laddar jag om, skola imorgon. En lektion inställd på morgonen så får sovmorgon, sen blir det hem efter skolan och laga mat och packa det sista. Sen åker vi till arlanda 04.00 på tisdag morgon! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0