helgen

Hej! Söndag kväll, imorgon är det måndag igen...
 
Iallafall så har jag haft en jätte bra helg. Fredag så åt vi grillat kött till middag och Amanada, Stefan och mormor var på besök. Fredag kvällen slutade med litet besök av becca och en överaskning om att jag vunnit solkort med 10 solningar på nya solariumet i nynäs som dessutom ligger 100m härifrån.
 
Lördag sov jag ut en stund, var på gymmet, köpte present till matilda, var i stallet och red och sen vart det snabba puckar men på 30 min hann jag åka hem från stallet duscha, fixa mig iordning och ta mig bort till Matilda. Där firade vi hennes 18årsdag med hennes släktingar, det var verkligen jätte trevligt och god mat dessutom!
 
Och hela dagen idag har jag varit i stallet och stalljobbat samtidigt som jag tävlat och varit ansvarig över tävlingen. Var massa strul men det var ju inte så att dagen aldrig skulle ta slut, för det gör den ju. Och nu ska jag sova, helt slut efter en heldag med arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0