bulletproof

”En framgångsrik person får problem och ser lösningar, en förlorare får lösningar och ser problem” tack linnolsson för du fick mig att ändra på mina tankar.
 
Känner mig riktigt ofräsh här i soffan och dricker kaffe. Solen försvann precis bakom molnen så du blir det lite dator istället. Ska göra lite saker som kan underlätta saker här i livet. Syster är även påväg hem från jobbet så slipper sitta här ensam snart. Kanske kan planara lite saker med henne också :)
 

soldax

ledig idag, det är jag värd. Ska ut och dra lite i soltimmarna. Bloggar mer senare för snart dör min dator!

dont look back in anger

Hatar mig själv just nu. Varit ute i solen hela dagen och jobbat och har liten sorts solsting, huvudvärk som blir värre och värre. Inte kan jag sova heller så finns inget speciellt att göra förutom att ta kalldusch och se OTH.
 
Funderar på att ta ledigt imorgon då min jobbkompis också ska stanna hemma och det känns väldigt lockande att få mig en sovmorgon. Har även planer imorgon kväll som gör mig sjukt taggad. Har inte träffat mina vänner på flera veckor och jag får snart krupp.
 
vad som än händer kommer du alltid vara min prins

in the dark

 

i will lose my mind

tänker så mycket för tiden. Fick veta en sak idag som gjorde mig glad men det gick snabbt till det normala. Även om jag blir glad av tanken. time will tell
 
Jobbar som vanligt, det gamla vanliga lixom. Var hemma lite tidigare idag, som igår.. Sitter i soffan, som igår och kollar på OTH, som igår.. Bra liv jag har. Bäst att göra det bättre i helgen. Ska snart hoppa in i duschen och somna tidigt, vilket inte kommer ske iallafall.. Aja vi hörs!

save tonight

Efter 3 avsnitt av OTH så tar jag en promenad nu. Går inte att tänka på jobbet så behöver gå ut och rensa tankarna lite, och lyssna på musik. Älskar att vädret spricker upp varje kväll och det känns som en tidig sommarnatt, vilket det endå måste kallas som?
 
 

hard workwork

Fyfan, jobbat 11 dagar hitills och är så sjukt trött men ska hålla i denna vecka så får vi se hur nästa blir, om man får ta semester? Meningen är att kunna jobba och bli rik som satan.
 
Nu är jag iallafall slut i kroppen och ska kolla one tree hill tills jag somnar. För det är jag värd!
 

14 februari

 
alla ♥-dag åker vi.
Till detta fantastiska ställe, förstår inte ens att jag ska vara på denna fina strand men fy vad jag längtar!
 
 
 

Midsommar helgen

Var på gotland över midsommar med familjen och några vänner till oss. Hade helt ok väder förutom midsommarafton.. Var ute och promenerade/sprang varje dag, riktig hurtigris så nu måste jag bara hålla i detta också. Bjuder på lite bilder!
 

peace

 
Bloggar här nu i sommar, hoppas ryktet går att jag skriver här nu så jag inte har kvar mina 5 läsare varje dag. Peace
 
 
 
 
 
 

helt slut

Är helt slut i min kropp. Lågt blodtryck, yrsel, ont i hela kroppen som öronen, bihålorna, huvudet och axlarna. Inte alls roligt och känner att jag fått lågt blodtryck av stress och allt som pågår i mina tankar. 
 
Uppskattar att jag jobbar halvdag imorgon och senare på kvällen åker till ön för mini semester. Kommer sitta fint! Så nu ska jag upp och packa och hoppas på att min klänning kommer imorgon, annars vet jag inte vad jag gör!

förvirrad

Vart förvirrad när jag loggade in på nya blogg.se, hjälp!

Sånt är livet, det var ju bättre förr helt enkelt.. iallafall jobbat halva dagen och mitt rum ser inte heller så roligt ut och jag är verkligen för trött för att ens titta på det så jag vänder ryggen om och läser en bok istället. Tar hand om det om några timmar..


du beställer ett glas vin och jag en kopp te

Sommarens första lediga dag. Gick upp 06.40 och har gjort massor gjort hela morgonen.

Ska straxt göra mer nytta innan jag ska börja fixa mig inför dagen. Vädret kunde inte bli sämre så det blir klänning idag, lätt! Resten av veckans dagar ser inte så tråkiga ut heller. Imorgon ska jag upp tidigt för att rida och hjälpa till på tävlingen innan jag ska hem och hjälpa till här hemma inför systers student. Kommer vara så fint när vi är klara!

Inge mer dator för idag, det är ju sol ute!

RSS 2.0