härliga bilder






tack för den lixom

Kom nyss hem från en crazy runda inne i storstaden med syrran och mamma. FYfan.. Men fick med mig saker hem iallafall så nu är jag glad.

Får väl sitta hemma och mögla ikväll verkar det som.. som jag gjort resten av alla andra 100000000 dagar i mitt liv. Inga planer alls imorgon förutom att jag ska sova i stallet på kvällen till måndag verkar det som :)

döda bären

Känslan av att få sätta på sig ridkläderna för att åka till stallet och rida på den vita prinsen. Mitt mumintroll, min bamse, min gunghäst och min fina vita springare.

Att få veta att det är mig han tittar efter när jag kommer där i stallgången. Att han lyfter sitt huvud varje gång jag säger hej eller hans namn. Hans öron för en gång skull står framåt. Just för att jag är jag. Han bryr sig inte om hur jag skrattar, om mitt nagellack är gammalt, om mina kläder är omatchade eller hur jag ser ut. Bara vi hittar den posetiva känslan tillsammans.

älskar min vita springare


det är någon som vill straffa mig

Jävla otur man ska ha då. Två bra saker denna vecka var väl endå att nationella gick bra (ett iallafall) och att ridpasset gick bra även om det spöregnade på oss så gick det bra. 

Sitter och försöker hålla mig vaken. Dricker kaffe och ser på glee med syster fast ingen kollar väl egentligen. Ska sitta här ett tag tills jag får lite energi till att göra lite saker innan jag hoppar in i duschen. Imorgon blir det nationella till 11.00, sen ska jag väl försöka sola nere i centrum och sen blir det till sjukhuset. På kvällen har vi hoppträning för Pelle.

söndag

Mitt huvud snurrar.

Tar tag i mitt liv idag och tänker ta fram vårkläderna. Sen ska jag åka till stallet och fixa där också. Mysigt tycker jag. Då jag inte varit där sen torsdags.. dock var jag där en snabbis igår men det räknas inte.

Nu ska jag pumpa musik och fixa här. Bäst att ta tag i livet när man kan.

otur

haft en riktig oturs vecka.

Två avramlingar inom en vecka, småsaker som inte alls vill samarbeta är väl endå det jobbigaste, hästen bits, våran nya ridlärare är inte ett dugg shysst mot oss och massa andra saker.

Nu blir det dusch, möte och kalas.

asher roth

asher roth är min nya överlevare.

Livet ligger på en våg, väger lika och vinglar fram och tillbaks för den inte kan bestämma sig vilken sida som väger mest.

Suger mest att det inte blir allsvenskan i helgen. Usch för sjuka hästar, blir mindre sugen på att forsätta när hästarna bits och lektionerna inte funkar. Blir så svårt att prestera bra. well we will keep going.. right?
Taggar till massa hästmys imorgon efter skolan och hoppas att alla håller sig upp till mina förväntningar, annars vet jag inte vad jag gör.

känner träningsvärken smyga fram och kryper till säng

mycket man vill ha

min lilla lista "vill ha" till sommaren


levis 501 shorts


rayban, någon annorlunda stil som är mycket snyggare!


massa fina bustiers i olika färger, möster


ön

trodde liten hade gått fortare men det var inte så längesen jag var här senast. Sitter iallafall på ön för tillfället, samlar krafterna. Men så fort man slappnar av så kommer man på det där jävla talet och nu sitter jag redo för att skriva lite men så fort det tar stopp hoppar jag in i tumblr världen, älskar det.

Men jag hoppas att bli klart så jag kan tänka på annat resten av lovet. Bäst så eller hur? slippa gå runt och dras på det där. Då har jag tid att fixa powerpoint och lära mig all text också. Nu är det inte lång tid kvar till sommaren. Längtar som in i helvete till det där jävla lovet. Skickar in lite bilder här snart!

RSS 2.0