Italien, Tropea

Vill bara säga att jag är helt kär i staden tropea, det ser så mysigt ut med en blommig balkong framför ett stup och havet rak framför en. Tänkt solnedgången varje dag. Det fanns ofta hus som stod tomma, gamla och slitna men det såg fortfarande så mysigt ut! Fönsterna är lika stora som dörrarna, vilket är jätte stort så är förrarna indelat i två, hur mysigt med blommor på räcket och vita garderiner som blåser ut från insidan. Så ska jag bo!
 
Det här huset såg jätte mysigt ut! Detaljerna över dörren och fönstret,blommorna i trappan. De hade dessutom utsikt ut mot havet på baksidan.
 

 

Fina Italien! Del 1


Onsdag

Kände att mina fina bloggläsare ska få veta med livet.

Kom hem igår från fina Italien. Staden vi bodde vid hette Tropea och var hur fin och mysig som helst! Kan bjuda på fler bilder senare. Nu ska jag fixa mig inför en skoldag!


RSS 2.0