ledig dag

Kollade igenom min lösenordskyddade blogg nyss, blir chockad över hur jag tänkte förut och allt jag skrivit är sant, jag har förändras och det gör väl alla efter några år? Allt är så annorlunda nu än vad det var för ett år sen, vad jag skrev då och trodde på är nu borta.

Idag är vi lediga, skulle baka men mor och far glömde handla mjöl så tack till dom. Har fått för mig att göra andra saker istället så ska bara lyfta mig från soffan och pussa på min sjuka hund ♥

måndag

Ny vecka, nästan en vecka kvar till skolavslutning. Fullt upp efter skolan känns det som.

Fick inte allt gjort i stallet idag som jag önskade så får bli imorgon när jag endå ska ta hästen. Måste få saker gjort innan jag får massa annat i handen också.

Älskar min sovmorgon imorgon så nu ska jag bädda ner mig i sängen med en film, myyyyyyys!

90210



Dog när jag hittade den här. ååh älskade serie, får väl vänta ett halvår till nästa avsnitt..

sommaren kom

Känner mig levande idag och längtar tills sommarlovet startar. Idag har det varit en riktigt sommardag, mysig uteritt i kvällssolen och ytterdörren har stått öppen hela dagen plus att det är riktigt grönt ute nu. 

Först i sommar ska jag jobba 4 veckor, sen börjar mitt sommarlov. Har samma jobb som förra året och då var jag riktigt jävla less på det men iår känner jag mig starkare och kommer orka mycket mer. Kommer kämpa mig igenom att gå upp 05.30 och åka en timme och sen vara hemma 17.00

Är sjukt sugen på jordgubbar så ska nog köpa med mig det imorgon efter skolan. Kan inte sova för jag är så hyper om att denna sommar faktiskt är här och jag har vaknat till liv. Nu ska jag försöka sova!

Tisdag

Äntligen! Nu är alla nationella över, sån sjuk lättnad. Nu har vi en stor inlämning i samhälle bara som ska vara inne på måndag. Ska sätta mig straxt och skriva på den.

Kom hem vid halv 12 och började rensa bilder, gick ut med hunden och rensa mer bilder tills syrran kom och vi hade liten photoshoot till fotoinlämningen som är på torsdag. Har ett fotoprojekt till att göra så får se vad jag hittar på åt det.


måndag

Kom hem vid 12 gick ut med hunden och slänge mig i soffan. Nu ska jag tvinga mig plugga och med muta har jag börjat ladda ner två avsnitt med 90210 som får kollas efter jag pluggat matte. Vi hörs!


långhelg

Har precis fått i mig grillat och sitter upp på mitt rum just nu. Älskar att sitta här och lyssna på gammal musik, speciellt när jag sitter i kant med fönstret. Finns inget finare nu när himlen är blå och det känns som sommar.

Denna dag har inte gjort någon nytta. Spenderat den mesta tiden uppe på rummet och sett film/serie, hjälp mamma baka, inte ens lämnat husgränsen. Imorgon blir det ändring på det. Tänker starta dagen med promenad. Det ska ju vara sol hela dagen och jag tänker passa på när jag kan!


onsdag



kinda i helgen

Hej på er!

Nu är det 14 skoldagar kvar. Orkar verkligen inte vänta, så sjukt mycket arbeten kvar. Vill bara ut och njuta av solen just nu. Byta jeans mot shorts helt enkelt.

I helgen blir det en tripp till kinda, åker lördag vid lunch och hemma söndag natt. Min första fälttävlans tävling på gång. Har varit på tusen men aldrig varit jag som tävlar. Sjukt taggad. Så nu ska jag till stallet och börja packa. Men först har jag tid att drömma bort lite.

RSS 2.0