nu tack

nu får sommaren lov att komma tack. jag är redo!

3 första veckorna kommer jag troligtvis lägga ner tid på det jag älskar, hästarna. sedan en vecka på pappas jobb också och sedan blir det frihet. Usch vad jag ska leva livet när jag väl kan.




räknar ner

längtar redan efter våran planerade resa runt halva jordklotet med familjen nästa vinter.

Ligga på stranden med ett blått hav framför sig och palmer som skuggar kroppen. Eller ta en promenad barfota på stranden med solhatt och bra musik i hörlurarna. En snygg bikinikropp på det och brännan när man kommit hem efter 2-3 veckor i solen. Håret sådär blöt torrt så det blir frissigt och enkelt att fixa. Kvällar med shorts och linne och billig shopping i stora lass. Finns det mer att älska? Jag kallar detta frihet.


high and low








fika

note to my-self: Fika alltid innan du pluggar. Du blir klar lika snabbt som du hade blivit klar på en vecka med samma hög läxor.

Och en annan sak, du måste skaffa en kalender så du kommer ihåg saker bättre!


if you wanna know




Vitakläder och solbränd hud ♥

ohno

saltysea-air:  beauty-is-whats-inside-you:  ew school!  Public holiday guys…  :S

cause im dying just to know your name


PH
Give me!

helt onödigt lov

Har inte gjort ett jävla nytta den här veckan. måndag-onsdag tog min kusin all min energi. Torsdag fick jag äntligen en skön dag med shopping i storstan. Idag känner jag bara stresset i lugnet, huvudvärken gör bara allt värre och jag känner bara för att fly från allt. Inge bra känsla alltså så man får väl lösa problem efter problem som stod i horoskopet.


RSS 2.0