asher roth

asher roth är min nya överlevare.

Livet ligger på en våg, väger lika och vinglar fram och tillbaks för den inte kan bestämma sig vilken sida som väger mest.

Suger mest att det inte blir allsvenskan i helgen. Usch för sjuka hästar, blir mindre sugen på att forsätta när hästarna bits och lektionerna inte funkar. Blir så svårt att prestera bra. well we will keep going.. right?
Taggar till massa hästmys imorgon efter skolan och hoppas att alla håller sig upp till mina förväntningar, annars vet jag inte vad jag gör.

känner träningsvärken smyga fram och kryper till säng

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gillar också Asher Roth!

2012-04-19 @ 19:44:31
URL: http://nathaliejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0