Killberry

Gokväll! Somnade sent igår och klockan 8 skrek mamma att det var bäst att gå upp ur sängen. 10.30 var vi i stan för mellandagsrean. Hittade en kjol och jeans. Inget mer med det. Ska spara alla mina pengar dessutom.

Tänkte säga att jag är verkligen taggad på ett nytt år. Hoppas på en bra nystart i skolan och börja satsa mer på det där, inget jag säger utan detta ska ske! Träna ska jag också börja göra, här satsar vi för beach 2012! Och ser mest fram emot denna tävlingsäsong. Börja tävla mer på riktigt men min fina mumin troll. Har massor med mål jag vill nå!



Kommentarer
Postat av: haidisblog ▲

Hoppas du haft en mysig jul ^^!

2011-12-26 @ 18:24:56
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0