väldigt mycket OS

hej på er! Idag är jag helt ensam hemma, bara jag och hunden här. Resten är i mantorp och hjälper amanda på tävling.
 
Har legat i solen en stund, men huvudvärken stoppar mig rätt ofta så sitter för det mesta inne och kollar OS. Hoppnigen började idag, det har gått rätt bra för svergie hitills, eller Lisen ramlade av men 2 felfria har vi och RGB är det vi väntar på nu. Spännade då har vi ett bra lag om han klarar sig felfri.
 
Ikväll ska jag träffa mina vänner, blir middag på Freja och sedan får vi se vad vi hittar på. Ska åka till runsten imorgon och se på SM finalerna så det får inte bli för sen kväll. Nu ska jag vänta in RGBs ritt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0