på´t igen

Hej! Det vart en till dag med bara slöseri. Åkte till skolan, gick på en lektion och efter det drog jag, Becca och Emma hem till mig. Rebecca klippte och färgade håret medans jag och Emma såg på film, blue crush. En väldigt bra film faktiskt. Ska lägga mig straxt och se på 2an. När dom drog så åkte jag och min syster ner till centrum och krigade runt där. Kom hem med lite saker och även mina nyårsklänningar, bestämde mig för en blå paljettklänning. 
Hamnde lite senare på gymmet och det var härlig comeback efter 2 månaders uppehåll. Ska hålla igång nu, köra stenhårt fram till mexico. 
 
Imorgon går jag 8-13, då ska jag hem och sedan tillbaks till skolan vid 16 för omprov. Har inte omprov utan missade ett prov när jag jobbade i globen. Men nu ska jag se på film så hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0