sjukling

Gick upp vid 07 imorse, gjorde kaffe och såg på julkalendern. Insåg att det skulle vara för jobbigt att gå till skola idag då jag bara blivit sjukare. Största problemet när jag blir sjuk är mina öron, det blir olika tryck, hör konstigt och det gör så ont så jag gråter. De är jävligt känsliga. Så hela dagen har jag suttit hemma inte gjort ett skit även om jag kunde gjort massa plugg men det finns ingen ork när man är sjuk. 
 
Fick thai till middag och tog en promenad med hunden nu senare på kvällen, var så mysigt när det snöade lite lätt!
Imorgon ska jag ju vara med hästarna hela dagen om jag inte är jätte sjuk men tror jag ska orka det faktiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0