två dygn

Två dygn kvar, sen är det fullt ös! Årets nyår firande kommer bli riktigt bra, hade riktigt kul förra nyåret och innan det också. Tror jag är riktigt grym på att fira in nya år alltså, hehe. 
 
Vaknade imorse hos Emma, svintrött. Hon skulle åka till ikea så det var bara att lyfta på röven, fick iallafall skjuss hem vilket var riktigt skönt. När jag väl kom hem så kom jossan och vi drog ner i centrum, köpte behövliga saker till nyår. Efteråt åkte jag till stallet med min syster, fick även rida lite. Perfekt när man inte rider något på ridskolan nu på lovet. Skulle nog aldrig klara mig annars men jag saknar min lilla gula havremoppe, och nu blir det nya tag inför 2013. 
 
Just nu är både jossan och emma här, myser lite och taggar inför nyår. Älskar mina vänner, skulle aldrig leva utan dom just nu ♥ Dom sover här ikväll så jag slipper sova ensam. Saknar min lille becca men hon har det bra iallafall så då får jag också ha det bra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0