carry you home

Hej på er! Sitter i soffan efter en jobbig dag helt enkelt. 
 
Trodde seriöst aldrig att jag skulle gråta över att en lärare. Blev en gråtstund med både skratt och tårar samtidigt, aldrig varit med om det. Men livet bjuder på nya saker hela tiden, man slutar aldrig att bli förvånad. 
 
Efter förra inlägget såg jag ett halvt avsnitt GG innan jag somnade på soffan. Resten av kvällen har jag pluggat, tog en paus och gick ut en stund med hunden, behövdes. Kom tillbaks och pluggade lite till. Nu ska pappret med upp i sängen tills jag somnar. Imorgon ska det börja borras här vid 06.30 så får se hur länge jag kommer kunna sova. Börjar 09.30 och får skjuss,
 
nu börjar helgen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0