tisdag

Otroligt jobbig dag. Började rätt bra men det blev bara segare och segare. Hoppade över sista lektionen och åkte hem, mitt huvud var nära på att sprängas där ett tag.
 
Väl hemma så åt jag lite snabbt innan jag åkte ner med mamma till centrum och köpte födelsedagspresent till min syster som fyller år idag ♥ Hon fick lite hudvård produkter som luktade gott, tänkte hjälpa henne lite på det hållet då hon luktar så oroligt äckligt. HAHA rolig jag var nu va? nej
 
Iallafall så har hela familjen varit samlade ikväll, åt thaimat, hon öppnade presenter och fikade. Kollade även nya avsnittet av portkod1321, men det sög så ska fan inte kolla mer förän om flera veckor då det kommit massor med avsnitt. Lär ju vänta en vecka på ett avsnitt som är 10 min långt..
 
Har läst i svenskaboken och är nära mitten nu, vilket jag ska vara på torsdag. Nu ska jag sätta mig och plugga litteratur faktiskt. Vill vara ute i god tid att plugga denna gång. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0