tisdag

Kom nyss hem från gymmet, har hunnit sätta i mig lite yougurt i väntan på middagen ska bli klar.
 
Jag och Becca hann med en tidigare buss och var på gymmet ca 1 timme, bättre det än att inte gå dit alls. Körde mage och armar, tror det kommer kännas imorgon faktiskt. Imorgon blir det vila eller kanske en promenad, och på torsdag blir det gymmet igen och då är det rumpa och ben som gäller.
 
Ikväll ska jag sitta framför Gossip Girl och mysa med mig själv. Och imorgon har vi dessutom sovmorgon då våran första lektion är inställd så jag och syrran ska ta en lång promenad med hunden imorgonbitti (vilket vi bestämde oss för nu!) 
 
Men vi hörs senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0